Jysk Rejsebureau åbnede sit første danske servicecenter i Bangkok i 1987. Ideen var, og er, at give danske rejsende gode rejseråd og inspiration til deres færd ud i det ukendte.
I 2002 blev vi, som det første danske rejsebureau nogensinde, belønnet af det thailandske turistråd med den anerkendte ”Friends of Thailand Award”.
Alene i 2017 sendte Jysk Rejsebureau 6.000 rejsende til Thailand.
Jysk Servicecenter er et trygt, men dynamisk samlingspunkt for danske rejsende, der her kan føle sig på hjemmebane i en fremmed verden.
I 2002 blev vi, som det første danske rejsebureau nogensinde, belønnet af det thailandske turistråd med den anerkendte ”Friends of Thailand Award”.
Alene i 2017 sendte Jysk Rejsebureau 6.000 rejsende til Thailand.
Jysk Servicecenter er et trygt, men dynamisk samlingspunkt for danske rejsende, der her kan føle sig på hjemmebane i en fremmed verden.
Service
På servicecentret kan du:
- Få information om Thailand
- Få inspiration til dit eget strejftog i Østen
- Købe arrangerede ture, treks og dykkerkurser
- Købe tog-, bus- og flybilletter
- Reservere hotelovernatninger rundt om i Thailand
- Få ordnet dit visum til nabolandene
Ankomstpakker
Rejser du med Jysk Rejsebureau kan vi tilbyde en ankomstpakke, der består af: Afhentning i lufthavnen i Bangkok, transport til dit valgte hotel, to overnatninger samt et velkomstmøde på servicecentret, hvor du får udleveret et bykort og kan få nyttig rejseinformation og gode råd.
Adresse
Jysk Service Center Bangkok
1041/6 Silom Soi 23, Silom, Bang Rak
10500 Bangkok
Thailand
1041/6 Silom Soi 23, Silom, Bang Rak
10500 Bangkok
Thailand
Telefon
+66 (2) 821-5503
Assistancetelefon
+66 (81) 909-0175
Åbningstider:
Mandag - fredag: 10.00 - 19.00 (frokostpause 12.00 - 13.00).