Jysk Rejsebureau er i dag repræsenteret med servicecentre på 3 asiatiske destinationer - Kathmandu i Nepal, Bangkok i Thailand og Bali i Indonesien.
Ideen bag servicecentrene er ønsket om at kunne hjælpe og servicere vores kunder under rejsen - en forlænget arm for Jysk Rejsebureau i Danmark.
Ens for alle servicecentrene er muligheden for at få indgående vejledning og information om det pågældende land, f.eks. om transportmuligheder, nye trekkingruter og lokale festivaler. Samtidig kan servicecentrene være behjælpelige med salg af blandt andet fly-, bus- og togbilletter.
Ideen bag servicecentrene er ønsket om at kunne hjælpe og servicere vores kunder under rejsen - en forlænget arm for Jysk Rejsebureau i Danmark.
Ens for alle servicecentrene er muligheden for at få indgående vejledning og information om det pågældende land, f.eks. om transportmuligheder, nye trekkingruter og lokale festivaler. Samtidig kan servicecentrene være behjælpelige med salg af blandt andet fly-, bus- og togbilletter.