Nødtelefonen er en nødtelefon for de af Jysk Rejsebureaus kunder, der har brug for akut hjælp undervejs på deres rejse (24 timer i døgnet). Vi henstiller til, at nummeret kun benyttes i absolutte nødstilfælde udenfor Jysk Rejsebureaus åbningstider.
Det sker nogle gange at man på sin rejse kommer ud for noget uforudset, noget uventet og ikke planlagt. Det kan til tider være helt i orden og andre gange meget uheldigt.
Opstår der problemer under rejsen bedes du kontakte den lokale agent så hurtigt som muligt (kontaktinformation står på voucherne). Mange ting er bedst at løse direkte og på rejsemålet. Men kommer I ikke frem til en tilfredsstillende løsning skal Jysk Rejsebureau kontaktes. Udenfor almindelig åbningstid kan vi derfor kontaktes på nødtelefon. Reagerer du ikke undervejs kan du miste dine rettigheder til senere at gøre krav gældende.
Vi vil kraftigt understrege at denne telefon kun skal benyttes til absolutte og akutte nødsituationer. Du kan altså f.eks. ikke købe rejser, få tilbud eller stille spørgsmål der kan vente med at blive besvaret i vores normale åbningstid. Ringer du med ikke-akutte spørgsmål kan du blokere for andre, der rent faktisk har brug for hjælp.
Relevante links:
Ændring af flybilletter
Genbekræftning af flybilletter
Åbningstider og telefonnumre for Jysk Rejsebureau
Pakkerejseloven
Jysk Rejsebureaus servicecentre ude i verden
Praktisk hjælp til din billet
Link til Gouda Rejseforsikring
Udenrigsministeriets hjemmeside
Hvad kan du forvente når du ringer til nødtelefonen?
Vi har et team af erfarne rejsekonsulenter, som sidder klar til at hjælpe døgnets 24 timer, hvis der opstår en nødsituation. Teamet består af dansk-, skandinavisk- og engelsktalende personale.
Dette kan du ikke via nødtelefonen:
Få oplysninger om bagageregler - det står på din billet eller på flyselskabets hjemmeside
Få information om check-ind tider - her skal du finde information via afrejse-lufthavnens hjemmeside
Det sker nogle gange at man på sin rejse kommer ud for noget uforudset, noget uventet og ikke planlagt. Det kan til tider være helt i orden og andre gange meget uheldigt.
Opstår der problemer under rejsen bedes du kontakte den lokale agent så hurtigt som muligt (kontaktinformation står på voucherne). Mange ting er bedst at løse direkte og på rejsemålet. Men kommer I ikke frem til en tilfredsstillende løsning skal Jysk Rejsebureau kontaktes. Udenfor almindelig åbningstid kan vi derfor kontaktes på nødtelefon. Reagerer du ikke undervejs kan du miste dine rettigheder til senere at gøre krav gældende.
Vi vil kraftigt understrege at denne telefon kun skal benyttes til absolutte og akutte nødsituationer. Du kan altså f.eks. ikke købe rejser, få tilbud eller stille spørgsmål der kan vente med at blive besvaret i vores normale åbningstid. Ringer du med ikke-akutte spørgsmål kan du blokere for andre, der rent faktisk har brug for hjælp.
Relevante links:
Ændring af flybilletter
Genbekræftning af flybilletter
Åbningstider og telefonnumre for Jysk Rejsebureau
Pakkerejseloven
Jysk Rejsebureaus servicecentre ude i verden
Praktisk hjælp til din billet
Link til Gouda Rejseforsikring
Udenrigsministeriets hjemmeside
Hvad kan du forvente når du ringer til nødtelefonen?
Vi har et team af erfarne rejsekonsulenter, som sidder klar til at hjælpe døgnets 24 timer, hvis der opstår en nødsituation. Teamet består af dansk-, skandinavisk- og engelsktalende personale.
Dette kan du ikke via nødtelefonen:
Få oplysninger om bagageregler - det står på din billet eller på flyselskabets hjemmeside
Få information om check-ind tider - her skal du finde information via afrejse-lufthavnens hjemmeside